Certificări
Obiectivul acestui standard este de a stabili cerințe internaționale pentru Sistemul de Management al Calității în orice domeniu de activitate (industrie, comerț, servicii, transport). Managementul Calității reprezintă ceea ce practică organizațiile pentru a asigura produse și servicii în conformitate cu cerințele clienților săi.
Obiectivul acestui standard este de a stabili cerințe internaționale pentru Sistemul de Management al Calității în orice domeniu de activitate (industrie, comerț, servicii, transport). Managementul Calității reprezintă ceea ce practică organizațiile pentru a asigura produse și servicii în conformitate cu cerințele clienților săi.
Un Sistem de Management certificat demonstrează angajamentul organizației pentru calitate și deci, pentru satisfacția clientului. Calitatea proceselor și rezultatelor va fi întotdeauna un factor important în competiția dintre organizații, poate chiar cel mai important factor. Cele opt principii ale Managementului Calității sunt cel mai bun mijloc de a orienta organizația către țelurile propuse și de a îmbunătăți continuu performanțele:
- Orientarea către client
- Leadership (persoane proactive, care conduc prin exemplul propriu)
- Implicarea personalului
- Abordarea bazată pe procese
- Îmbunătățirea continuă
- Abordarea pe bază de fapte în luarea deciziilor
- Relații reciproc avantajoase cu furnizorul